Une erreur est survenue !
Merci, nous avons bien reçu votre demande.
Nous tâcherons de vous rappeler dans les 24h ouvrables (hors week-end).
Je souhaite recevoir une offre
On vous rappelle dans les plus brefs délais :
Une erreur est survenue !
Merci, nous avons bien reçu votre demande.
Nous tâcherons de vous rappeler dans les 24h ouvrables (hors week-end).
Je souhaite recevoir une offre
On vous rappelle dans les plus brefs délais :
Lancez une simulation.
ou
04 268 20 00
04 295 62 45
Nos lignes ouvrent lundi 8h00
Une erreur est survenue !
Merci, nous avons bien reçu votre demande.
Nous tâcherons de vous rappeler dans les 24h ouvrables (hors week-end).
Une question ?
On vous rappelle dans les plus brefs délais :
Lancez une simulation.
ou
04 268 20 00
04 295 62 45
Nos lignes ouvrent lundi 8h00
Une erreur est survenue !
Merci, nous avons bien reçu votre demande.
Nous tâcherons de vous rappeler dans les 24h ouvrables (hors week-end).
Une question ?
On vous rappelle dans les plus brefs délais :
Lancez une simulation.
Comparez maintenant.
ou
04 268 20 00
04 295 62 45
Nos lignes ouvrent lundi 8h00
Une erreur est survenue !
Merci, nous avons bien reçu votre demande.
Nous tâcherons de vous rappeler dans les 24h ouvrables (hors week-end).
Une question ?
On vous rappelle dans les plus brefs délais :
Recevez jusqu’à 3 mois d'électricité (1000 kWh) gratuits par an, grâce à notre offre combo !
De afgelopen maanden verschenen er in onze Megakantoren heel wat nieuwe gezichten. Vandaag leren we die nieuwe werkkrachten wat beter kennen.
Zoals je intussen weet, blijft de situatie op de energiemarkt ook in 2022 ingewikkeld. Daarnaast werken onze medewerkers, in de nasleep van de coronacrisis, nog een aantal dagen per week van thuis uit. Desondanks zijn we onze teams de afgelopen maanden blijven versterken met nieuwe talenten. We stellen ze even voor!
Laten we beginnen met onze klantendienst, hét aanspreekpunt voor onze klanten. De huidige energiecrisis zorgt voor heel wat vragen. Onze klantenadviseurs staan daarom elke dag klaar om al jouw vragen, zowel telefonisch als via e-mail, te beantwoorden. Tussen november 2021 en april 2022 kwamen maar liefst 20 talenten onze teams in Luik en Leuven versterken. Joris (team Leuven) en Léa (team Luik) zijn er daar twee van.
In december 2021 mochten we Léa verwelkomen op onze klantendienst in Luik. Toch kennen we haar al langer. Léa werkte namelijk al sinds mei 2020 als student bij Mega. Wat heeft ervoor gezorgd dat Léa zich na haar studies bij Team Mega wou aansluiten? Dit is haar antwoord:
Ik behaalde onlangs mijn Master in Audit & Financiële Analyse aan de HEC Management School van Luik. Wat mij ertoe aanzette om bij Mega te blijven werken, was de werkomgeving en de goede sfeer. Er is een hechte band tussen de werknemers van de verschillende afdelingen. Op die manier kun je op zeer korte tijd heel wat vaardigheden ontwikkelen en veel bijleren.
Joris kwam 7 maanden geleden onze klantendienst in Leuven versterken. Hij vertelt er graag wat meer over:
De huidige situatie op de energiemarkt heeft ervoor gezorgd dat ik bij Mega ben beginnen werken tijdens een vrij complexe periode. Mijn eerste weken waren dan ook erg intens, met veel opleidingen op korte tijd. Dat was een echte uitdaging, maar ik vond het leuk om zo veel bij te leren over de energiesector. Zodra ik op het kantoor van Mega aankwam, kreeg ik meteen de indruk dat ik deel uitmaakte van een hecht team. Mijn collega’s zijn stuk voor stuk fijne mensen en ik kom dan ook elke dag met plezier werken! Iedereen is erg behulpzaam. Die positieve teamgeest werkt dan ook motiverend. Tot slot geeft klanten verder helpen met hun vragen mij heel wat voldoening.
Achter de schermen moet het IT-team van Mega ervoor zorgen dat alle tools en websites dagelijks beschikbaar en operationeel zijn, zowel voor onze klanten als voor onze werknemers. Het team bestaat uit 7 personen, waarvan 2 nieuwe talenten, Gabriel en Kevin, die het team in november kwamen versterken. Kevin, Junior Web Developer, legt uit wat hij doet, wat zijn dagelijkse uitdagingen zijn en wat hij leuk vindt aan zijn job bij Mega.
Als ontwikkelaar houd ik me voornamelijk bezig met het onderhoud van onze tools (zowel voor België als Frankrijk, maar ook voor Nederland), het oplossen van problemen en de ondersteuning van het computerpark van Mega. De grootste uitdaging op dagelijkse basis is begrijpen wat de behoeften van het bedrijf zijn en die op een efficiënte manier naar code vertalen. Het feit dat Mega een centraal kantoor heeft in Luik is natuurlijk een groot pluspunt. Naast het feit dat de energiesector erg boeiend is, geef ik ook nog graag mee dat mijn collega’s (zowel die van IT als van andere afdeling) heel aardig zijn en dat onze dagelijkse samenwerking erg verrijkend is.
Deze afdeling creëert alle inhoud van Mega, van de e-mails die de klanten ontvangen tot de verschillende websites, de blog en de communicatiecampagnes. Die inhoud kan zowel geschreven als grafisch zijn. Voor dat laatste aspect mocht het Marketingteam onlangs een nieuw lid verwelkomen: William, de nieuwe Grafisch Ontwerper. Waaruit zijn rol in het Marketing- en Communicatieteam precies bestaat? Dat vertelt hij zelf:
Mijn taak bestaat voornamelijk uit het ontwikkelen van creatieve concepten en ontwerpen in samenwerking met mijn collega’s van het Marketing – en IT-team. Daarnaast draag ik ook mijn steentje bij aan de verschillende communicatiecampagnes. Ik vind de werkomgeving bij Mega erg aangenaam en mijn team zorgde voor een geweldig onthaal.
Zoals in elke onderneming speelt de financiële afdeling ook bij Mega een onmisbare rol. Vooral tijdens deze crisisperiode ontvangt deze afdeling heel wat vragen. Sinds afgelopen december wordt het team versterkt door 6 nieuwe talenten. Één daarvan is Nicolas, de nieuwe Controlling Manager. We laten hem zelf vertellen wat dat precies betekent.
Binnen het financiële team volg ik de maandelijkse resultaten en budgetten op. Momenteel is de grootste uitdaging om weer in een normaal ritme te komen na de overschakeling naar MIG6 én de volatiliteit van de prijzen op de markt. Kleine veranderingen kunnen namelijk voor grote financiële gevolgen zorgen, die van dichtbij moeten worden opgevolgd. Ik kom van een groot bedrijf en ik sta nog steeds versteld van het feit dat het start-up-aspect, ondanks Mega’s snelle groei, nog steeds aanwezig is. Na een carrière van 20 jaar, waarvan 9 in de energiesector, kan ik bij Mega de evolutie van de energiemarkt en de energietransitie van zeer dichtbij blijven opvolgen.
Mega is regelmatig op zoek naar nieuw talent om haar verschillende teams aan te vullen. Wij kijken er alvast naar uit om jullie over een aantal maanden onze nieuwe collega’s voor te stellen. Aarzel ook niet om zelf een kijkje te nemen op de pagina met onze verschillende vacatures! Misschien vervoeg jij binnenkort ons Megateam?
Nous utilisons nos smartphones tous les jours pour passer des appels, envoyer des messages et naviguer sur Internet, souvent sans nous rendre compte de l’exploit technologique qui se cache derrière cette connectivité. Un réseau mobile, qu’il...
Le printemps est le moment idéal pour préparer votre maison pour l’été et améliorer son isolation thermique. Dès maintenant, vous pouvez entreprendre de petits travaux simples mais efficaces pour rendre votre logement plus confortable. Ces amé...
Chaque année, vous recevez une facture de régularisation annuelle pour votre énergie. Elle peut parfois sembler complexe, mais nous allons vous aider à mieux la comprendre.
Dans quel but utilisez-vous votre téléphone ?
Glow 5GB
Spark 25GB
Flash 40GB
Star 90GB
ou
04 268 20 00
04 295 62 45
Nos lignes ouvrent lundi 8h00
4€ /mois les 2 premiers mois
Une réduction de 3€/mois sur l’abonnement Glow 5GB pendant les 2 premiers mois. Après cette période, le montant de l’abonnement passera à 7€/mois.
200 kWh gratuits /an tant que vous restez client énergie
Cumulez jusqu'à 900 kWh d'électricité gratuite !
Promo : 11.40€/mois, pendant 36 mois, puis 12€.
200 kWh gratuits /an tant que vous restez client énergie
Cumulez jusqu'à 900 kWh d'électricité gratuite !
400 kWh gratuits /an tant que vous restez client énergie
Cumulez jusqu'à 1000 kWh d'électricité gratuite !
16€ /mois les 2 premiers mois
Une réduction de 6€/mois sur l’abonnement Star pendant les 2 premiers mois. Après cette période, le montant de l’abonnement passera à 22€/mois.
400 kWh gratuits /an tant que vous restez client énergie
Cumulez jusqu'à 1000 kWh d'électricité gratuite !
Recevez des conseils d'expert, des astuces pour économiser au quotidien, et des offres exclusives directement dans votre boîte mail. Faites un pas vers un avenir plus vert et des factures plus légères !
Commandez dès aujourd'hui votre abonnement GSM et votre électricité. Grâce à cette offre exclusive en Belgique, vous recevez de l'électricité gratuite chaque année en plus de payer moins cher tous vos services. Pour lier vos contrats, vous pouvez aussi nous contacter via notre formulaire en ligne.
Devenez clientDéjà client Mega Énergie ?
En tant que client pour l'énergie chez Mega, vous bénéficiez de kWh d’électricité gratuite (le montant dépend de l'abonnement mobile choisi) sur votre abonnement de GSM en liant vos contrats d'énergie et de téléphonie mobile.
Comment ? Vous avez le choix.