Hulp > >

Waarom heb ik geen netwerkverbinding in België?

  • - Herstart eerst je toestel en verander de netwerkmodus (schakel de optie 4G uit).
  • - Test je simkaart in een ander toestel.
    • Stap 1: Is ons netwerk voldoende sterk in jouw regio?
    • Stap 2: Heb je je netwerkinstellingen correct geconfigureerd? Deze handeling reset de mobiele netwerkinstellingen en verwijdert de Wi-Fi-netwerken en wachtwoorden, evenals de Bluetooth-instellingen. Je andere persoonlijke gegevens blijven behouden.
    • Je zult dus opnieuw de wachtwoorden van de Wi-Fi-netwerken moeten invoeren die je normaal gebruikt, en je zult ook opnieuw je aangesloten apparaten moeten koppelen.
    • Om de netwerkinstellingen op Android opnieuw in te stellen, volg je deze stappen:
    • - Open de "Instellingen"-app op je telefoon.
    • - Veeg over het scherm en tik op "Globaal beheer". Tik vervolgens op "Resetten".
    • - Tik op "Netwerkinstellingen resetten".
    • - Bevestig door twee keer op "Netwerkinstellingen resetten" te tikken.
    • - Test internet zonder Wi-Fi.
    • Om de netwerkinstellingen op iPhone opnieuw in te stellen, volg je deze stappen:
    • - Selecteer Instellingen.
    • - Kies Algemeen.
    • - Tik op "Verplaats of reset de iPhone".
    • - Klik op "Reset".
    • - Selecteer "Netwerkinstellingen resetten".
    • - Als er een beveiligingscode is ingesteld, moet je deze invoeren.
    • Bevestig "Netwerkinstellingen resetten". De telefoon reset de netwerkinstellingen en wordt opnieuw opgestart.
    • De verschillende soorten resets beheren.
    • - Alle instellingen resetten: deze actie verwijdert geen inhoud van je iPhone. Je sms-berichten, e-mails, foto’s, muziek en apps blijven behouden. De Wi-Fi-instellingen, gepersonaliseerde ringtones of alles wat met de instellingen van je iPhone te maken heeft, zoals privacy of alarmen, wordt echter gewist.
    • - Netwerkinstellingen resetten: deze optie wist alle Wi-Fi-netwerkinstellingen op de telefoon, inclusief opgeslagen netwerkinstellingen (IP-adressen, wachtwoorden, enz.).
    • Stap 3: Wordt je SIM-kaart goed gedetecteerd in je apparaat?
    • Nog steeds geen netwerkdekking? Neem in dat geval contact met ons op via 04/295 62 45 of via ons online contactformulier (open formulier) zodat we samen een oplossing kunnen vinden.