Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
In de tab "Mijn facturen" van myMega vind je en overzicht van jouw facturen en betalingen terug. Je kan er je betalingsmethode aanpassen, een historiek van je facturen raadplegen, alsook de factuur in PDF-vorm downloaden. Betalingsgegevens nodig? Die vind je hier ook terug: klik op de openstaande factuur om de details raad te plegen zoals het factuurnummer, de gestructureerde mededeling die nodig is en de datum voor wanneer je moet betalen.
Wat is myMega?
Hoe installeer ik de myMega-app?
Wat kan ik doen via de startpagina van myMega?
Wat vind ik terug qua verbruik in myMega?
Hoe volg ik mijn betalingen en facturen op in myMega?
Hoe beheer ik mijn abonnement in myMega?
Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan in myMega?
Kan ik ook myMega Energie beheren via mijn mobiele telefoon?
Ik heb meerdere mobiele nummers, hoe kan ik deze raadplegen in de app?
Kan ik een abonnement toevoegen via myMega?