Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Dat betekent dat je de beschikbare data en/of belminuten en/of sms'en binnen jouw bundel hebt opgebruikt tijdens de maand waarin jouw bundel geldig is. Wanneer jouw 'pakketje' opgebruikt is, zal je meerverbruik worden aangerekend. Bij Mega sturen we je altijd een e-mail om je te laten weten dat je je pakket hebt overschreden.
Wil je bijkomende kosten beperken? Je kan hiervoor waarschuwingsberichten instellen in je myMega-app, maar je kan ook jouw verbruik buiten abonnement monitoren en beperken door een verbruikslimiet in te stellen. Bekijk ook even of het abonnement dat je momenteel hebt volledig aansluit bij jouw noden. Je kan het altijd verder optimaliseren in jouw myMega-app.
Je vindt de details van de tarieven in onze specifieke tariefvoorwaarden.
Hoe activeer ik opties voor mijn abonnement (sms, data, belminuten)?
Wat betekent 'verbruik buiten abonnement' of 'buiten bundel'?
Hoe raadpleeg ik mijn verbruik?
Wat zijn verbruikslimieten en hoe kan ik ze instellen?
Kan ik wat ik niet verbruikt heb tijdens de huidige facturatieperiode meenemen naar de volgende maand?