Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Je kan makkelijk jouw verbruik opvolgen in de myMega-app. Je vindt een overzicht van je verbruik in je dashboard: wat je al vebruikt hebt en wat er nog over is in jouw bundel.
Vervolgens vind je in het tabblad 'Mijn verbruik' van je app de types en details van jouw verbruik. In deze volledige historiek krijg je een overzicht van al jouw oproepen, sms'en en dataverkeer.
Hoe activeer ik opties voor mijn abonnement (sms, data, belminuten)?
Wat betekent 'verbruik buiten abonnement' of 'buiten bundel'?
Hoe raadpleeg ik mijn verbruik?
Wat zijn verbruikslimieten en hoe kan ik ze instellen?
Kan ik wat ik niet verbruikt heb tijdens de huidige facturatieperiode meenemen naar de volgende maand?
Ik heb een oproep naar voicemail +32 495 95 55 55, waarom?