Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je kan makkelijk jouw verbruik opvolgen in de myMega-app. Je vindt een overzicht van je verbruik in je dashboard: wat je al vebruikt hebt en wat er nog over is in jouw bundel.
Vervolgens vind je in het tabblad 'Mijn verbruik' van je app de types en details van jouw verbruik. In deze volledige historiek krijg je een overzicht van al jouw oproepen, sms'en en dataverkeer.
Hoe activeer ik opties voor mijn abonnement (sms, data, belminuten)?
Wat betekent 'verbruik buiten abonnement' of 'buiten bundel'?
Hoe raadpleeg ik mijn verbruik?
Wat zijn verbruikslimieten en hoe kan ik ze instellen?
Kan ik wat ik niet verbruikt heb tijdens de huidige facturatieperiode meenemen naar de volgende maand?