Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Een bundel kan je beschouwen als een 'pakketje' aan belminuten, sms'en en datavolume dat 1 maand geldig is vanaf de startdatum van je contract bij Mega, en maandelijks wordt vernieuwd. Het is jouw maandelijkse voorraad die je kan verbruiken aan een vaste prijs.
Heb je jouw volledige maandelijkse bundel verbruikt? Dan zal elk extra verbruik worden beschouwd als 'buiten abonnement' of 'buiten bundel' en dit zal bovenop jouw maandelijkse aanrekening worden gefactureerd. Voor meer controle over jouw budget kan je extra opties (data, belminuten of sms'jes) rechtreeks vanuit je myMega-app activeren.
Je kan ook jouw limiet 'buiten abonnement' instellen om jouw kosten te beperken.