Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een PUK-code heeft als doel om, indien nodig, jouw pincode opnieuw in te stellen. Je PUK-code staat vermeld op de brief die bij jouw nieuwe simkaart zit.
Heb je je pincode driemaal foutief ingevoerd? Dan vraagt je toestel om de PUK-code. Na het invoeren van deze PUK-code kun je dan een nieuwe pincode kiezen.
Let op: na het ingeven van 10 foute PUK-codes wordt jouw simkaart geblokkeerd. Je moet in dat geval contact met ons opnemen om een nieuwe simkaart aan te vragen. Dat kan via ons contactformulier of telefonisch via 016 79 57 02.