Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Indien je jouw pincode nooit hebt gewijzigd, vind je jouw standaardcode in jouw myMega-app terug bij jouw abonnementsinformatie.
Heb je deze gewijzigd en ben je ze vergeten? Dan kan je een nieuwe pincode instellen via de PUK-code. Indien je driemaal een foutieve pincode opgeeft bij het opstarten van je toestel heb je de PUK-code nodig om je toestel te deblokkeren. Bij het opgeven van jouw PUK-code kan je dan een nieuwe pincode kiezen zodat je terug gebruik kan maken van jouw simkaart.