Hulp > >

Mijn nummeroverdracht is na 48 uur nog niet orde. Hoe komt dat?

Heb je na twee werkdagen nog steeds bereik met je 'oude' simkaart? Dan is er tijdens de nummeroverdracht een fout opgetreden bij je huidige operator. Check of je een e-mail hebt gekregen van Mega. Wij houden jou namelijk op de hoogte mocht jouw nummeroverdracht geweigerd worden. In jouw e-mail vind je de nodige instructies.
Heb je geen e-mail van ons ontvangen? Dan is het mogelijk dat je huidige operator vertraging heeft. Neem gerust met ons contact op via ons contactformulier.

Heb je na twee werkdagen geen bereik met je 'oude' simkaart noch met je nieuwe Mega-simkaart? In dat geval heeft je huidige operator jouw mobiel nummer wél klaargezet voor de nummeroverdracht, maar is er in dat proces iets fout gelopen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen. Dat kan telefonisch (016 79 57 02) of via ons contactformulier.