Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Heb je na twee werkdagen nog steeds bereik met je 'oude' simkaart? Dan is er tijdens de nummeroverdracht een fout opgetreden bij je huidige operator. Check of je een e-mail hebt gekregen van Mega. Wij houden jou namelijk op de hoogte mocht jouw nummeroverdracht geweigerd worden. In jouw e-mail vind je de nodige instructies.
Heb je geen e-mail van ons ontvangen? Dan is het mogelijk dat je huidige operator vertraging heeft. Neem gerust met ons contact op via ons contactformulier.
Heb je na twee werkdagen geen bereik met je 'oude' simkaart noch met je nieuwe Mega-simkaart? In dat geval heeft je huidige operator jouw mobiel nummer wél klaargezet voor de nummeroverdracht, maar is er in dat proces iets fout gelopen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen. Dat kan telefonisch (016 79 57 02) of via ons contactformulier.
Hoe activeer ik mijn simkaart?
Ik heb mijn simkaart niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Ik ontving geen bevestigingsmail met activatiecode. Wat moet ik doen?
Mijn nummeroverdracht is na 48 uur nog niet orde. Hoe komt dat?
Ik heb mijn simkaart ontvangen en geactiveerd, maar ik heb geen ontvangst. Wat moet ik doen?
Mijn nummer kon niet geactiveerd worden op het Mega-netwerk. Hoe komt dat?
Ik zal waarschijnlijk niet thuis zijn wanneer mijn simkaart wordt geleverd. Is dat een probleem?
Wat als mijn simkaart naar het verkeerde adres werd verzonden?
Ik heb een lopende bestelling die ik bij nader inzien toch zou willen annuleren. Wat moet ik doen?