Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Wij sturen jouw simkaart 2 - 3 werkdagen op na de verificatie van je bestelling.
Hoe activeer ik mijn simkaart?
Ik heb mijn simkaart niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Ik ontving geen bevestigingsmail met activatiecode. Wat moet ik doen?
Mijn nummeroverdracht is na 48 uur nog niet orde. Hoe komt dat?
Ik heb mijn simkaart ontvangen en geactiveerd, maar ik heb geen ontvangst. Wat moet ik doen?
Mijn nummer kon niet geactiveerd worden op het Mega-netwerk. Hoe komt dat?
Ik zal waarschijnlijk niet thuis zijn wanneer mijn simkaart wordt geleverd. Is dat een probleem?
Wat als mijn simkaart naar het verkeerde adres werd verzonden?
Ik heb een lopende bestelling die ik bij nader inzien toch zou willen annuleren. Wat moet ik doen?