Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Voor jouw abonnement werken we met het principe van “prebilling”. Dat betekent dat jouw aanrekening of factuur jouw abonnementskosten voor de komende maand dekt, evenals eventueel extra verbruik of bijkomende kosten (bijvoorbeeld oproepen naar premiumnummers) van de vorige maand.
Je betaalt dus altijd een deel op voorhand en eventueel een deel achteraf. We lichten hieronder even je factuur of aanrekening toe, zodat je helemaal mee bent.
Contactadres: Dit adres gebruiken we om jou te identificeren als klant bij Mega.
Facturatieadres: Zoals de naam doet vermoeden, is dit het adres waarop we o.a. jouw simkaart verstuurden en waar we de communicatie met betrekking tot je contract voor mobiele telefonie versturen.
Klantgegevens en documentinformatie: hier vind je, naast de gegevens van de factuur of aanrekening, het klantnummer en het mobiele telefoonnummer terug waarop de aanrekening of factuur van toepassing is.
Betalingsinformatie: dit is de vervaldatum indien je via overschrijving betaalt/datum van de domiciliëring indien je via domiciliëring betaalt. Je vindt hier ook een handige QR-code indien je jouw voorschotfacturen manueel per overschrijving betaalt.
Samenvatting: hier vind je een overzicht met jouw vaste abonnementskost, eventueel verbruik buiten abonnement, algemene kosten en kortingen en eventuele diensten die zijn aangeboden door derden (premiumnummers, in-app aankopen, etc.). Je vindt hier ook het totaal te betalen bedrag.
Beheer jouw abonnement: indien je nog geen gebruik maakt van de myMega-app, kan je hier de link terugvinden naar deze handige tool om jouw contract nog gemakkelijker te beheren!
Combinatiekorting: hier vind je de link naar meer informatie over de voordelige combinatie van Mega Telecom en Mega Energie.