Hulp > >

Hoe activeer ik een domiciliëring?

Ben je al klant?
Dan kan je je domiciliëring activeren in je myMega-app. Opgelet! Het kan enkele dagen duren vooraleer je domiciliëring actief is. Afhankelijk van de werkelijke activeringsdatum, kan het zijn dat je nog een factuur moet betalen via (handmatige) overschrijving.

Je bent nog geen klant, maar je wil je graag inschrijven en jouw facturen of aanrekening via domiciliëring betalen?
Dan kan je de domiciliëring onmiddellijk activeren tijdens je inschrijving. Je moet alleen je goedkeuring geven en je rekeningnummer invullen.

Wij zullen nooit een domiciliëring activeren zonder jouw toestemming. Wij activeren het alleen als het door jou is geactiveerd in je myMega-app, of door een mondeling akkoord wanneer je je telefonisch registreert. Ongeacht de actie die je onderneemt in myMega (activeren of deactiveren van domiciliëring) sturen we je altijd een bevestigingsmail van de wijziging.