Hulp >

Andere vragen in Mijn factuur en betalingen

Hoe ziet mijn aanrekening/factuur eruit?

Wat is het verschil tussen een factuur en een aanrekening?

Waar vind ik mijn facturen terug?

Wanneer en hoe vaak ontvang ik mijn aanrekeningen/facturen?

Mijn simkaart is net geactiveerd. Waarom heb ik al een aanrekening/factuur ontvangen?

Mijn factuur is hoger dan verwacht. Hoe komt dit?

Wat is het maximale bedrag dat buiten mijn abonnement kan worden gefactureerd?

Ik heb mijn factuur reeds betaald, maar deze staat nog steeds als "openstaand" in myMega weergegeven. Hoe kan dit?

Welke gevolgen zijn er voor mijn factuur indien ik van abonnement of tariefplan verander?

Ik heb besloten om weg te gaan bij Mega. Hoe zit het met mijn facturatie?

Waarom word ik gefactureerd voor de volgende maand?

Waarom staan er twee periodes op mijn factuur?

Waarom heb ik geen factuur ontvangen?

Kan ik kiezen wanneer ik mijn facturen ontvang?

Wanneer begint de facturatie van mijn abonnement?

Hoeveel tijd heb ik om te betalen?

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wat zijn de voordelen van een domiciliëring?

Hoe activeer ik een domiciliëring?

Ik heb net een domicilIëring geactiveerd en ik had onbetaalde aanrekeningen/facturen op mijn account staan. Wat gebeurt er nu?

Ik heb mijn domiciliëring gedeactiveerd en ik heb momenteel nog een openstaande aanrekening/factuur. Wat gebeurt er nu?

Mijn domiciliëringsmandaat werd geweigerd. Wat nu?

Het saldo van mijn bankrekening was onvoldoende, de domiciliëring werd geweigerd. Wat moet ik doen?

Ik heb een nieuwe bankrekening. Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?

Ik kan mijn facturen niet meer betalen. Wat kan ik doen?

Wat gebeurt als ik mijn facturen niet tijdig betaal?