Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
In principe wordt enkel de periode waarin je nog klant was bij je vorige provider gefactureerd. Als je bijvoorbeeld in het midden van de maand overstapt naar Mega betaal je jouw vorige provider enkel voor je actieve gebruik tijdens de eerste twee weken van die maand. Aangezien deze berekening niet altijd automatisch gebeurt, kijk je dit best goed na op jouw laatste factuur. Hoewel Mega jouw contract voor jou opzegt, neem je bij problemen met je slotfactuur best contact op met je vorige operator.
Als je bij jouw huidige provider een prepaid kaart hebt, controleer je best of je beltegoed helemaal is opgebruikt voordat je jouw nieuwe simkaart in je toestel plaatst zodat je het tegoed niet kwijtgeraakt.
Heb je bij jouw huidige operator een prepaid kaart en heb je ervoor gekozen om je huidige nummer te behouden bij je overstap naar Mega? Weet dan dat jouw beschikbare beltegoed zal vervallen zodra de overdracht naar je Mega abonnement heeft plaatsgevonden. Neem voor meer informatie in verband met jouw prepaid kaart en beltegoed contact op met je huidige provider.
Hoe kan ik klant worden bij Mega?
Ik wil mijn huidige nummer behouden na mijn overstap. Is dat mogelijk?
Ik wil overstappen naar Mega en wil graag een nieuw nummer. Kan dat?
Hoe verloopt mijn overstap?
Blijf ik bereikbaar tijdens mijn overstap?
Moet ik mijn huidige operator op de hoogte brengen van mijn overstap?
Wat gebeurt er met mijn abonnement of prepaidkaart bij mijn huidige operator?
Verkoopt Mega ook prepaidkaarten?
Ik kies Mega voor mijn bedrijf. Wat moet ik weten?
Kan ik meerdere simkaarten voor hetzelfde nummer bestellen?
Kan ik meerdere nummers op 1 simkaart configureren?
Is het mogelijk om een E-sim kaart te krijgen ?
Kan ik een abonnement afsluiten voor mijn kinderen?