Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Neen. Bij Mega hebben we ervoor gekozen om enkel abonnementen aan te bieden zodat onze klanten steeds de controle hebben over hun verbruik en altijd bereikbaar blijven.
Met een prepaid kaart kan het gebeuren (en vaak op het meest ongelegen moment) dat je tegoed op is en je niet de mogelijkheid hebt om de kaart op te laden. Met een Mega-abonnement weet je zeker dat je altijd bereikbaar bent en kun je ook waarschuwingsberichten instellen zodat je weet wanneer je buiten je abonnement verbruikt. Zo voorkom je onaangename verrassingen op je factuur en kun je met een gerust hart blijven bellen, sms'en en surfen.
Hoe kan ik klant worden bij Mega?
Ik wil mijn huidige nummer behouden na mijn overstap. Is dat mogelijk?
Ik wil overstappen naar Mega en wil graag een nieuw nummer. Kan dat?
Hoe verloopt mijn overstap?
Blijf ik bereikbaar tijdens mijn overstap?
Moet ik mijn huidige operator op de hoogte brengen van mijn overstap?
Wat gebeurt er met mijn abonnement of prepaidkaart bij mijn huidige operator?
Verkoopt Mega ook prepaidkaarten?
Ik kies Mega voor mijn bedrijf. Wat moet ik weten?
Kan ik meerdere simkaarten voor hetzelfde nummer bestellen?
Kan ik meerdere nummers op 1 simkaart configureren?
Is het mogelijk om een E-sim kaart te krijgen ?
Kan ik een abonnement afsluiten voor mijn kinderen?