Hulp > >

Waarom werd mijn bestelling geannuleerd?

Er zijn verschillende redenen waarom jouw bestelling geannuleerd kan zijn:

  • - We waren niet in staat om jouw huidige telefoonnummer over te zetten naar het Mega netwerk omdat we onjuiste gegevens hebben ontvangen van jouw huidige provider. Als je je in deze situatie bevindt en toch wilt overstappen naar Mega, raden we je aan om je opnieuw in te schrijven.
  • - Ondanks verschillende pogingen, zijn we er niet in geslaagd om de nodige informatie te verkrijgen om jouw abonnement te kunnen valideren. Als je ondertussen over de gevraagde gegevens beschikt, kan je je eenvoudig opnieuw inschrijven.
  • - Er werd jou een bankgarantie gevraagd om jouw inschrijving te kunnen valideren, maar deze is niet voldaan. De inschrijving kan dan ook niet voltooid worden.
  • - Je hebt meerdere identieke bestellingen geplaatst voor hetzelfde telefoonnummer. Om fouten te vermijden, hebben we de dubbele bestelling geannuleerd en de meest volledige bestelling behouden. Als je je in deze situatie bevindt en toch een nieuwe bestelling voor een ander nummer wilt plaatsen, nodigen we je uit om opnieuw een abonnementsaanvraag in te dienen
  • .
  • - Er bestaat al een contract op jouw naam voor hetzelfde nummer. Om fouten te vermijden, hebben we de bestelling in kwestie geannuleerd en de meest volledige, reeds bestaande bestelling behouden. Als je je in deze situatie bevindt en toch een nieuwe bestelling voor een ander nummer wilt plaatsen, nodigen we je uit om opnieuw een abonnementsaanvraag in te dienen

Ongeacht de situatie, is er een e-mail naar jou verzonden waarin de situatie wordt uitgelegd en, indien nodig, de stappen die moeten worden ondernomen om de annulatie op te heffen.