Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Bij Mega komt het vertrouwen en de tevredenheid van onze klanten op de eerste plaats. We zijn er dan ook van overtuigd dat tevreden klanten onze beste ambassadeurs zijn. Via het ambassadeurschap willen we hen hiervoor bedanken.
Bij Mega zeggen we vaarwel tegen dure en onpersoonlijke reclame. In plaats daarvan investeren wij in jou, onze trouwe klant. Jouw tevredenheid en aanbevelingen betekenen meer voor ons dan welke reclame dan ook, en daarom willen we jou belonen.
Je hoeft enkel maar jouw persoonlijke inschrijvingslink te delen met jouw aangebrachte klant! Die vind je makkelijk terug in jouw myMega klantenzone onder het tabblad “Ambassadeurschap”. Je kunt deze link zelf kopiëren en doorsturen of je kunt rechtstreeks vanuit myMega een e-mail met de link versturen. Wanneer jouw aangebrachte klant deze link gebruikt om zich in te schrijven bij Mega, zal jouw Ambassadeurschap automatisch gevalideerd worden.
of
Geen probleem! Contacteer ons via telefoon of via het online contactformulier om ons op de hoogte te brengen van jouw aangebrachte klant. Wij kunnen dan jouw contract linken aan het contract van jouw aangebrachte klant.