Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Allereerst, proficiat met je verhuis en bedankt om voor Mega te kiezen!
Je kan je makkelijk inschrijven via ons online inschrijvingsformulier.
Op de tweede pagina duid je aan dat je verhuist. Vervolgens vragen we om de volgende gegevens door te geven:
Je kan op in deze stap ook makkelijk je energieovernamedocument toevoegen
Heb je op dit moment nog geen meterstanden of een ingevuld energieovernamedocument? Geen probleem! Je kan een inschrijving doen zonder deze gegevens in te vullen en ze ons achteraf bezorgen. Als we dan alle nodige informatie hebben, brengen we de netbeheerder op de hoogte van je overname.
Nieuw huis, nieuwe buurman, nieuwe energie -> nieuw gsm-abonnement?
Ontdek onze FAQ voor praktische oplossingen. Door onze expertise hebben wij geanticipeerd op veelgestelde vragen van onze klanten. Je vindt hier duidelijke antwoorden waar je meteen mee aan de slag kunt! De FAQ raadplegen