Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
De naam op een contract heeft een reële juridische waarde en kan je niet zomaar wijzigen. Daarom moet er ook sprake zijn van een werkelijke overdracht van het contract tussen de twee personen. Er moet ook een eindafrekening worden opgesteld.
Om dit in orde te brengen bezorg je ons een ingevuld energieovernamedocument . Ook neem je contact met ons op om jouw nieuwe inschrijving op te starten en ons jouw betalingsvoorkeuren, gekozen tarief, etc. door te geven. Je kan dit online doen of via de telefoon op het nummer 016 67 60 60.