Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Vraag in dit geval aan de notaris die het dossier behandelt om met ons contact op te nemen zodat we dit correct kunnen afhandelen.
Het is bovendien ook verboden om een contract op naam van een overledene te laten doorlopen. Daarom is het belangrijk dat je dit contract overneemt of laat afsluiten om een nieuw contract op te starten.
De contracthouder is overleden. Ik wil het contract op de juiste datum afsluiten. Wat moet ik doen?
De contracthouder is overleden en ik wil het contract overnemen op mijn naam. Hoe doe ik dat?
Er staat nog een saldo open in het voordeel van de overleden contracthouder. Wat kan ik doen?
Het beheer van het contract valt onder de verantwoordelijkheid van de notaris. Wat moet ik doen?