Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Onze oprechte deelneming bij dit verlies.
Als je de enige erfgenaam van de overledene bent, kan je ons een kopie van de overlijdensakte en een foto van de eindmeterstanden bezorgen. Op basis van deze informatie zullen wij de netbeheerder op de hoogte brengen van het einde van het contract.
Indien je niet de enige erfgenaam bent, kan je een contract op je eigen naam aanmaken door je in te schrijven bij Mega.
De contracthouder is overleden. Ik wil het contract op de juiste datum afsluiten. Wat moet ik doen?
De contracthouder is overleden en ik wil het contract overnemen op mijn naam. Hoe doe ik dat?
Er staat nog een saldo open in het voordeel van de overleden contracthouder. Wat kan ik doen?
Het beheer van het contract valt onder de verantwoordelijkheid van de notaris. Wat moet ik doen?