Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Vanaf het moment dat je netbeheerder je overstap bevestigt, sturen we je samen met je contract je inloggegevens voor myMega. De inloggegevens bestaan uit je klantnummer (dit is je gebruikersnaam) en een persoonlijk wachtwoord (dat je ook kunt aanpassen).
Als je nog geen contract van Mega hebt ontvangen, kan je dus ook nog niet inloggen op je online klantenzone..
Opm. Als je een nieuwe of gesloten meter laat openen ontvang je pas een contract als je netbeheerder de meter effectief geopend heeft.
Ook op dat moment zal je je gegevens van je online klantenzone ontvangen.