Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
De contracthouder van een energiecontract is een fysieke persoon of onderneming en heeft een juridische waarde.
Het is daarom niet mogelijk om zomaar de naam en geboortedatum aan te passen.
Kleine schrijffouten kunnen we natuurlijk wel aanpassen. Neem dan contact met ons op viamymega.
Wil je de contracthouder toch veranderen? Dan kan je een energieovernamedocument invullen tussen de twee partijen. Je kan ons dit bezorgen via het contactformulier . We zullen dan een nieuw contract moeten opmaken vanaf de afgesproken meterstanden.
Je geboortedatum is een manier om zowel jou te identificeren als jouw persoonlijke gegevens te beschermen. Als je dit wil aanpassen, kan je ons best een kopie van je identiteitskaart bezorgen viahet contactformulier