Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Voor de start van je contract sturen we je een e-mail met je contract, tariefkaarten en toegang tot je online klantenzone myMega. Daarnaast kan je ook op elk moment je contract(en) en tariefkaarten raadplegen via myMega.
Ik schreef mij onlangs in, maar ik heb nog geen verzoek ontvangen om de meterstanden door te geven. Is dat normaal?
Ik schreef mij onlangs in, maar ik heb nog geen contract ontvangen?
Waar kan ik mijn contract bij Mega raadplegen?
Ik ben overgestapt naar Mega en heb toch nog een factuur van mijn vorige leverancier ontvangen. Moet ik die betalen?
Mijn contract start binnenkort, maar ik wil dit toch nog annuleren. Kan dat?