Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Ik schreef mij onlangs in, maar ik heb nog geen verzoek ontvangen om de meterstanden door te geven. Is dat normaal?
Ik ben overgestapt naar Mega en heb toch nog een factuur van mijn vorige leverancier ontvangen. Moet ik die betalen?
Mijn contract start binnenkort, maar ik wil dit toch nog annuleren. Kan dat?
Hoe verloopt de hernieuwing van mijn contract bij Mega?
Ik heb nog een contract voor bepaalde duur. Wat gebeurt er aan het einde van mijn contract voor bepaalde duur?
Mijn tariefvoorwaarden lopen bijna af. Kan ik het product kiezen dat ik wil?
Wanneer wordt mijn gekozen hernieuwingstarief toegepast?
Waar kan ik mijn nieuwe tariefvoorwaarden vinden?
Wordt mijn voorschot automatisch aangepast bij de toepassing van mijn nieuwe tariefvoorwaarden?
Ik ben het niet eens met mijn nieuwe tariefvoorwaarden. Wat kan ik hieraan doen?
Kan ik mijn persoonlijke gegevens (bv. geboortedatum, naam, voornaam) aanpassen?
Hoe kan ik mijn bankgegevens en/of mijn betalingswijze aanpassen?
Hoe kan ik mijn contactadres en/of mijn facturatiemethode aanpassen?
Wat is myMega en waarom zou ik het moeten gebruiken?
Vanaf wanneer heb ik toegang tot myMega?
Hoe krijg ik toegang tot mijn online klantenzone myMega?
Ik ben mijn login en/of wachtwoord vergeten. En nu?
Wat heeft myMega nog meer te bieden?
Ik wil niet dat het sociaal tarief op mij wordt toegepast. Wat moet ik doen?
Hoe sturen jullie mijn factuur op?
Wat zijn de voordelen van een factuur via e-mail?