Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
1. Eerst moet je een nieuwe aansluiting aanvragen bij je netbeheerder.
2. Zodra de netbeheerder jouw aanvraag heeft gevalideerd, zal je een prijsofferte ontvangen samen met de EAN-code van jouw nieuwe meter.
3. Gebruik deze EAN-code om je in te schrijven bij Mega. Geef tijdens het invullen van het inschrijvingsformulier ook aan dat het om een "nieuwe meter" gaat.
4, Zodra je een energiecontract hebt getekend, brengen wij jouw netbeheerder op de hoogte zodat zij jouw nieuwe meter kunnen openen.
5. Zodra wij jouw inschrijving hebben bevestigd en je de aansluitingskosten hebt betaald aan jouw DNB, kun je een afspraak met hen maken om de meter effectief te openen.