Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Ja! Om energie te kunnen verbruiken met een budgetmeter moet je de herlaadkaart in de budgetmeter steken. Je betaalt dan een bepaald tarief per kWh. Dit is een gemiddelde prijs die ingesteld is in je meter. Je kan energie verbruiken aan dit gemiddelde tarief, voor het bedrag dat je stortte op de kaart.
Met een budgetmeter betaal je je energieverbruik op voorhand. Het ingestelde, gemiddelde tarief komt meestal niet overeen met het tarief van je leveringscontract met je leverancier. Het is voor de netbeheerder onmogelijk om al die tarieven per klant in te stellen in de verschillende budgetmeters.
We verrekenen daarom via de afrekening het verschil tussen het tarief van je contract en het ingestelde, gemiddelde tarief in je budgetmeter.