Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Je tariefvoorwaarden worden je per post of per e-mail opgestuurd bij het opstarten jouw contract of bij een nieuw contractvoorstel. Je tariefkaarten zijn op elk moment beschikbaar in jouw myMega online klantenzone.
Ten minste twee maanden voor de toepassing van ons nieuw voorstel zijn ook de bijbehorende tariefvoorwaarden beschikbaar in myMega.
Je kan ook alle beschikbare aanbiedingen raadplegen op onze website.
Welke producten en tarieven biedt Mega aan?
Waar kan ik als klant bij Mega mijn tarieven terugvinden?
Kan ik mijn tarief wijzigen tijdens mijn contract?
Er is een korting gekoppeld aan mijn contract. Hoe verrekenen jullie die?
Ik heb een variabel tarief. Hoe wordt mijn tarief berekend?
Hoe vaak publiceert Mega tariefkaarten?