Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een korting van € 35 (incl. 6% btw) wordt toegekend aan de ambassadeur voor elke nieuwe klant die hij of zij aanbrengt, op voorwaarde dat deze koos voor een Online-, Smart-, of Cosytarief en zich rechtstreeks inschreef via de website van Mega zonder tussenkomst van een commerciële tussenpersoon (energievergelijker, groepsaankoop, makelaar, etc.).
De korting wordt in mindering gebracht op de afrekeningsfactuur van de ambassadeur als de nieuwe klant minstens gedurende 3 maanden klant blijft bij Mega.
Deze korting is cumuleerbaar. Je kan als residentiële klant dus, bijvoorbeeld, een korting van € 350 (incl. 6% btw) krijgen als je 10 nieuwe klanten aanbrengt. Daarnaast is het ook mogelijk om deze korting te combineren met andere promoties of kortingen.
Opgelet:
Het totale bedrag van de kortingen die jaarlijks worden toegekend aan de ambassadeur is beperkt tot het totale bedrag van zijn/haar jaarlijkse facturen bij Mega.
Bijvoorbeeld:
De kost van mijn jaarlijks energieverbruik bedraagt in totaal € 1200 en ik heb 10 nieuwe klanten aangebracht (hetgeen overeenkomt met € 350 korting). Mega brengt in dat geval € 350 (incl. 6% btw) in mindering op mijn afrekeningsfactuur.
Als mijn jaarlijkse energiekost echter € 300 bedraagt en ik 10 nieuwe klanten heb aangebracht (= € 350 korting), zal Mega € 300 (incl. 6% btw) aftrekken van mijn energiefactuur, waardoor mijn afrekening op € 0 komt te staan.
De maximumtermijn om door te geven dat iemand zich via jou inschreef (omdat de nieuwe klant jou bijvoorbeeld vergat aan te duiden als ambassadeur) bedraagt 3 maanden vanaf de inschrijving van de nieuwe klant.
Opgelet:
Als de ambassadeur Mega verlaat en de klanten die hij/zij aanbracht op dat moment nog niet aan de tijd gerelateerde voorwaarden voldoen voor de toekenning van de korting (3 maanden), zal de ambassadeur geen korting ontvangen bij zijn/haar vertrek en slotafrekening. Als de ambassadeur later opnieuw klant wordt bij Mega zal de korting ook niet langer geldig zijn.
Een klant die recht heeft op het sociaal tarief kan ambassadeur zijn en nieuwe klanten aanbrengen. De bovenstaande voorwaarden blijven van toepassing."
Wat is het ambassadeurschap van Mega ?
Wat zijn de voorwaarden voor de ambassadeur ?
Hoe verrekent Mega de ambassadeurschapskorting?
Hoe kan ik Mega-ambassadeur worden en een korting krijgen?
Wat zijn de voorwaarden voor de aangebrachte klant?
Ik bracht als Ambassadeur nieuwe klanten aan. Waar kan ik mijn korting raadplegen?