Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Als je nog gebruik maakt van een terugdraaiende teller, raden we je aan om over te stappen in de maand van je jaarlijkse meteropname. Dit is de maand wanneer je elk jaar een afrekening ontvangt van je leverancier. Weet je niet wanneer dat is? Je kan dit nakijken in je online klantenzone. Omdat je leverancier bij de overstap een afrekening opmaakt is het belangrijk dat je in de juiste maand overstapt. Daardoor verlies je geen opgewekte stroom of zal je geen extra verbruik moeten betalen als je consumptie groter was dan je productie.
Heb je geen teller meer die terugdraait, dan maakt het niet meer uit wanneer je verandert van leverancier. Wil je overstappen naar Mega, dan doe je dat best zo snel mogelijk. Hoe sneller je kan genieten van onze goedkopere tarieven, hoe beter!