Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Hier volgen een paar stappen om de bron van het probleem op te sporen:
Wat is het minimum voorschotbedrag?
Hoe ziet mijn voorschotfactuur eruit?
Hoe kan ik mijn voorschotbedrag aanpassen bij Mega?
Is het mogelijk om mijn voorschotfacturen op een ander moment te ontvangen?
Ondanks dat mijn afrekening een creditnota was, werd mijn voorschot niet verlaagd. Hoe komt dat?
Ik koos voor een vast tarief. Waarom is het bedrag van mijn voorschotten veranderd?
Ik heb mijn voorschotfacturen nog niet ontvangen. Hoe komt dat?
Ik stapte over naar Mega voor jullie lagere tarieven. Toch ontving ik een hogere voorschotfactuur dan bij mijn vorige leverancier. Hoe komt dat?
Mijn tarief is onlangs veranderd, maar ik ontvang nog steeds hetzelfde voorschot. Hoe komt dat?
Wat is een voorschot?
Hoe berekenen jullie mijn voorschotbedrag voor elektriciteit en/of gas?