Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
We consumeren het hele jaar door. Toch verbruiken we op bepaalde momenten van het jaar soms meer dan op andere.
Met de voorschotten kan je van maand tot maand (of van kwartaal tot kwartaal, enz.) hetzelfde bedrag betalen om al je toekomstige verbruik (zomer en winter) te dekken.
Als je er zeker van wilt zijn dat je over een voldoende voorschotbedrag beschikt, kan je bij ons een simulatie uitvoeren.
Onze online tariefsimulatie zal je begeleiden door je een paar vragen te stellen om je verbruik te schatten als je het niet weet. Je kan ook de exacte hoeveelheid kWh opgeven die je per jaar verbruikt en/of produceert om een precies bedrag te krijgen op basis van de huidige marktkosten.
Als je verbruiksgewoonten onlangs zijn veranderd (nieuwe woning, nieuwe installaties, enz.), kan je je meters opnemen op het moment van de verandering en drie maanden later een tweede keer. Je hoeft dan alleen maar contact met ons op te nemen om een simulatie uit te voeren en het bedrag van je voorschot te controleren.
Wil je nu je voorschotbedrag aanpassen? Ga naar je myMega klantenzone!
Wat is het minimum voorschotbedrag?
Hoe ziet mijn voorschotfactuur eruit?
Hoe kan ik mijn voorschotbedrag aanpassen bij Mega?
Is het mogelijk om mijn voorschotfacturen op een ander moment te ontvangen?
Ondanks dat mijn afrekening een creditnota was, werd mijn voorschot niet verlaagd. Hoe komt dat?
Ik koos voor een vast tarief. Waarom is het bedrag van mijn voorschotten veranderd?
Ik heb mijn voorschotfacturen nog niet ontvangen. Hoe komt dat?
Ik stapte over naar Mega voor jullie lagere tarieven. Toch ontving ik een hogere voorschotfactuur dan bij mijn vorige leverancier. Hoe komt dat?
Mijn tarief is onlangs veranderd, maar ik ontvang nog steeds hetzelfde voorschot. Hoe komt dat?
Wat is een voorschot?
Hoe berekenen jullie mijn voorschotbedrag voor elektriciteit en/of gas?
Hoe weet ik of mijn voorschot mijn verbruik dekt?