Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Momenteel is de maandelijkse afrekening enkel beschikbaar in Vlaanderen (en sinds kort ook in Wallonië voor consumenten die Ores als netbeheerder hebben). Daarnaast is een belangrijke voorwaarde dat je over een digitale communicerende meter beschikt. Dit is namelijk het enige type meter dat jouw maandelijkse meterstanden automatisch kan doorsturen naar de netbeheerder.
Momenteel hebben we nog geen informatie over wanneer en of de maandelijkse afrekening in de rest van Wallonië en Brussel beschikbaar wordt. Zodra we hier meer over weten, zullen we onze klanten hiervan op de hoogte brengen.