Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Net als een klassieke jaarlijkse afrekening wordt een maandelijkse afrekeningsfactuur opgesteld op basis van het verschil tussen twee meterstanden. Zoals de naam al doet vermoeden, berekenen we je maandelijks verbruik op basis van de meterstanden zoals die aan het begin en aan het einde van de maand worden opgenomen. Zo kunnen we je werkelijk verbruik per maand factureren. Je ontvangt dus geen voorschotfacturen meer, enkel maandelijkse afrekeningen.
Deze facturatiemethode is momenteel alleen beschikbaar in Vlaanderen (en sinds kort ook in Wallonië voor consumenten die Ores als netbeheerder hebben). Om gebruik te maken van een maandelijkse afrekening moet je beschikken over een digitale communicerende meter, die jouw meterstanden maandelijks doorstuurt naar je netbeheerder. Aan de hand van die meterstanden kan Mega een afrekening opmaken voor jouw werkelijk maandelijks verbruik.
Wil je graag jouw factureringsmethode aanpassen? Contacteer ons via ons contactformulier.