Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je kan je facturen betalen via overschrijving of via domiciliëring. De betaalmethode kan je op elk moment aanpassen via je online klantenzone myMega.
Hoe kan ik een domiciliëring activeren?
Ik wil een ander rekeningnummer gebruiken voor mijn domiciliëring. Wat moet ik doen?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Het saldo van mijn bankrekening was onvoldoende, de domiciliëring werd geweigerd. Wat moet ik doen?
Wat zijn de voordelen van een domiciliëring?