Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ga naar je myMega klantenzone om het rekeningnummer van je domiciliëring aan te passen.
Je kunt er ook voor kiezen om eeneen domiciliëringsmandaat in te vullen en door te sturen via ons contactformulier of per post naar het adres: Vaartstraat 167, 3000 Leuven. Als we het rekeningnummer hebben aangepast in ons systeem, sturen we je een bevestiging via e-mail.
Opgelet: de wijziging van je rekeningnummer gebeurt niet onmiddellijk. Als je nog een openstaande factuur hebt op het moment van de rekeningwijziging is het mogelijk dat deze nog van het oude rekeningnummer wordt afgeschreven.
Hoe kan ik een domiciliëring activeren?
Ik wil een ander rekeningnummer gebruiken voor mijn domiciliëring. Wat moet ik doen?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Het saldo van mijn bankrekening was onvoldoende, de domiciliëring werd geweigerd. Wat moet ik doen?
Wat zijn de voordelen van een domiciliëring?