Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ben je al klant?
Dan kan je je domiciliëring activeren in je myMega klantenzone, via ons contactformulier of door ons een domiciliëringsmandaat te bezorgen via de post op het adres Vaartstraat 167, 3000 Leuven.
Opgelet! Het kan enkele dagen duren vooraleer je domiciliëring actief is. We sturen je een bevestiging via e-mail zodra je domiciliëring actief is in ons systeem. Voordat je die bevestiging ontvangt, vragen we je om de facturen voorlopig nog via overschrijving te betalen. Als je meer informatie wil over de status van je domiciliëring kan je onze klantendienst contacteren via ons contactformulier of telefonisch (016/67 60 60).
Nog geen klant, maar je wil je graag inschrijven?
Dan kan je de domiciliëring direct activeren tijdens je inschrijving. Je moet alleen je goedkeuring geven en je rekeningnummer invullen.
Wij zullen nooit een domiciliëring activeren zonder jouw toestemming. Wij zullen jou ofwel om een ingevuld domiciliëringsmandaat vragen, ofwel om jouw mondelinge toestemming wanneer je je inschrijft.
Hoe kan ik een domiciliëring activeren?
Ik wil een ander rekeningnummer gebruiken voor mijn domiciliëring. Wat moet ik doen?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Het saldo van mijn bankrekening was onvoldoende, de domiciliëring werd geweigerd. Wat moet ik doen?
Wat zijn de voordelen van een domiciliëring?