Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Als jouw initiële commerciële contract nog niet afgelopen is, zal het tarief op dat contract verder lopen vanaf de vervaldatum van het sociaal tarief. Dat commerciële contract blijft dan lopen tot zijn oorspronkelijke einddatum (of bij afloop van de gegarandeerde prijs voor contracten van onbepaalde duur). Als dit niet het geval is, wordt de overstap naar het goedkoopste gelijkwaardige product (tegen het vorige commerciële tarief) gepland. We houden je op de hoogte zodra we de informatie ontvangen dat je niet langer in aanmerking komt voor het sociaal tarief. Je kan steeds contact opnemen met onze klantendienst om te kijken of jouw gekozen tarief nog kan worden toegepast.