Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Details van het abonnement Glow
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Glow
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 800 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Spark
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Spark
€5 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €7/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Spark abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 12/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 800 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Flash
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Flash
€8 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 9/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Flash abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 17/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Star
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Star
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Het is inderdaad mogelijk dat de premie niet automatisch werd toegekend aan mensen die er in de eerste fase (tussen juni en 31 juli 2022) recht op hadden. Deze klanten stonden waarschijnlijk niet op de lijst die wij van de FOD Economie ontvingen. In dit geval kan het zijn dat de gegevens in het bevolkingsregister niet overeenkwamen met de gegevens op het elektriciteitscontract. Deze mensen zaten dus in de tweede fase van de premietoekenning.
Als je deel uitmaakte van die tweede groep, dan had je tussen 1 augustus 2022 en 14 oktober 2022 de tijd om contact op te nemen met de FOD Economie. Dat kon via het online formulier van de FOD Economie of per post. De aanvraag kon tot 17 november ingediend worden, vanaf 18 november werd het formulier offline gehaald en was het niet meer mogelijk om de verwarmingspremie aan te vragen.
Indien uit jouw aanvraag bleek dat je inderdaad recht had op de verwarmingspremie en wij daar een bevestiging van ontvingen van de FOD Economie, dan werd de €100 rechtstreeks door Mega op jouw bankreneing gestort (op voorwaarde dat wij over jouw correcte bankgegevens beschikten). Als dat niet het geval was, had je tot 15 november 2022 de tijd om deze aan ons te bezorgen via je myMega klantenzone in het onderdeel Contactgegevens > Voorkeuren van betalingen. Na die uiterste datum verviel het recht op de federale verwarmingspremie.
Werd jouw aanvraag afgekeurd? Een mogelijke verklaring kan zijn dat jouw gezin reeds deel uitmaakte van de eerste fase van de toekenningsprocedure. In dat geval raden wij aan om jouw facturen te controleren die je tot en met 31 juli 2022 hebt ontvangen. Zat je inderdaad in fase 1 en heb je de premie nooit ontvangen? Neem dan contact met ons op via ons website.
Wat is de federale verwarmingspremie van 100 euro?
Wie had recht op deze verwarmingspremie?
Door wie wordt de premie toegekend?
Hoe werd de verwarmingspremie toegekend?
Mijn contract bij Mega werd stopgezet na 31/03/2022. Hoe werd de premie aan mij toegekend?
Ik ontving geen federale verwarmingspremie. Wat moet ik doen?