Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Het is mogelijk dat we niet in het bezit zijn van de juiste bankgegevens om de terugbetaling uit te voeren.
Als je via overschrijving betaalt, vragen we je om jouw rekeningnummer te bevestigen via jouw persoonlijke myMega klantenzone.
Het is namelijk mogelijk dat we het bedrag wel terugbetaalden, maar op een ander rekeningnummer. Gebruik je meerdere rekeningnummers? Kijk dan zeker de verrichtingen op al jouw rekeningen goed na.
Ik ontving op hetzelfde moment een creditnota en een factuur. Verrekent Mega dit automatisch?
Ik heb een creditnota ontvangen en ik heb een vervallen factuur. Verrekent Mega dit automatisch?
Ik ontving onlangs een creditnota. Welke gegevens hebben jullie nodig voor de terugbetaling?
Mega betaalde mijn creditnota niet terug op de vooropgestelde datum. Hoe komt dat?