Hulp > >

Wat zijn de voorwaarden voor de aangebrachte klant?

Tijdens het eerste contractjaar wordt een eenmalige korting van 50% op de vaste vergoeding toegekend aan de aangebrachte klant, op voorwaarde dat de nieuwe klant koos voor een Online-, Smart-, of Cosy tarief en zich rechtstreeks inschreef via de website van Mega zonder tussenkomst van een commerciële tussenpersoon (energievergelijker, groepsaankoop, makelaar, etc.).

De korting wordt in mindering gebracht op de afrekeningsfactuur na 3 volledige maanden verbruik bij Mega.

De korting die van toepassing is voor de aangebrachte klant is niet cumuleerbaar met andere promoties of kortingen.

Als de aangebrachte klant recht heeft op het sociaal tarief wanneer de korting wordt toegekend, ontvangt hij/zij deze korting, maar aangezien de vaste vergoeding in dat geval € 0 bedraagt, zal de toegepaste korting tijdens deze periode ook € 0 bedragen. Als de aangebrachte klant tijdens een bepaalde periode van zijn/haar eerste contractjaar geen recht heeft op het sociaal tarief, dan wordt de korting van 50% ook toegepast op de vaste vergoeding van die periode.

Als de aangebrachte klant Mega verlaat vóór 3 volledige maanden verbruik bij Mega, zal hij/zij geen korting ontvangen bij zijn/haar vertrek en slotfactuur. Als de aangebrachte klant later opnieuw klant wordt bij Mega zal de korting ook niet langer geldig zijn.