Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Op 27 maart 2023 heeft Mega de Gedragscode voor de bescherming van de zelfstandigen en KMO’s in de elektriciteits- en gasmarkt ondertekend. Dat gebeurde met het oog op een vergrote transparantie, een betere bescherming van onze professionele klanten en een continue verbetering van onze diensten.
De Gedragscode omvat onder andere :
De coronacrisis zorgde bij heel wat zelfstandigen en KMO’s reeds voor een grote financiële uitdaging. Met de daaropvolgende energiecrisis is het er voor hen ook niet makkelijker op geworden. Hoewel de overheid verschillende energiemaatregelen uitwerkte in het kader van deze crisis, waren die voornamelijk van toepassing op residentiële consumenten. Door de Gedragscode te ondertekenen, wilt Mega deze groep consumenten beter beschermen en helpen bij een eenvoudiger beheer van hun energiecontract.
Mega heeft het beste voor met al haar klanten en dat was uiteraard ook voor de ondertekening van deze Gedragscode al het geval. Zoals onze klanten misschien al hebben opgemerkt, worden een aantal van de hierboven vermelde bepalingen in de Gedragscode reeds toegepast door Mega. De ondertekening van deze Gedragscode sluit dan ook aan bij onze visie. Zelfstandigen en KMO’s die hun energielevering toevertrouwden aan Mega kunnen er op rekenen dat Mega hun belangen voorop zal blijven stellen en haar diensten zal blijven optimaliseren.
Indien je meer informatie over de Gedragscode wenst, kan je terecht op de website van de FOD Economie.