Mega behaalt 4 op 5 in de VREG-score!

11-09-2024 / Charlotte

Bij Mega zijn we continu bezig met onze dienstverlening te verbeteren en dat werpt zijn vruchten af! Wij behaalden onlangs 4 van de 5 sterren in de VREG-score. Lees snel verder om te weten te komen hoe dat komt!

Wat is de VREG-score en hoe wordt deze berekend?

De VREG-score (ook wel de ‘klachtenindicator’ genoemd) is een objectieve beoordeling van energieleveranciers, opgesteld door de Vlaamse energieregulator. Deze score is gebaseerd op het aantal klachten die de Ombudsman voor Energie per 5000 klanten ontvangt.

De Ombudsman geeft vervolgens deze aantallen door aan de VREG. Elk kwartaal kent de VREG aan elke energieleverancier een aantal sterren toe gebaseerd op basis van de hoeveelheid klachten. Voor Mega ging het in die periode om minder dan 6 klachten per 5000 klanten, hetgeen de score van 4 sterren opleverde.

Wij zijn trots op onze score, want het is een erkenning van onze voortdurende inspanningen om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Het benadrukt de kwaliteit van onze dienstverlening en onze dagelijkse toewijding aan klanttevredenheid.

Klantenservice als prioriteit

We begrijpen dat een goede energieleverancier niet alleen zijn strepen behaalt met scherpe prijzen, maar ook met kwalitatieve dienstverlening. Net daarom leveren wij dagelijks inspanningen op verschillende fronten:



“Ons hele team werkt elke dag weer aan het optimaliseren van onze processen en onze communicatie. Ik bedank en feliciteer mijn team dan ook met deze mooie beloning voor hun volgehouden inspanningen.’’

– Thomas Coune, CEO

Wij staan zoals altijd voor jou klaar, nu en in de toekomst. Ontdek het in onze 4-delige reeks waarbij wij jou een blik achter de schermen geven in de processen van onze klantendienst:

Hou geregeld onze blog in de gaten voor meer Mega-nieuws!

Word een echte expert in energiebesparing!

Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!

Combineer energie en telefonie en bespaar nog meer!

Bestel jouw simkaart en meld je aan bij je myMega klantenzone voor energie tijdens jouw inschrijving!

Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.