Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
11-09-2024 / Charlotte
Ontvang elk jaar tot wel 3 maanden elektriciteit (1000 kWh) gratis dankzij onze combo deal!
Bij Mega zijn we continu bezig met onze dienstverlening te verbeteren en dat werpt zijn vruchten af! Wij behaalden onlangs 4 van de 5 sterren in de VREG-score. Lees snel verder om te weten te komen hoe dat komt!
De VREG-score (ook wel de ‘klachtenindicator’ genoemd) is een objectieve beoordeling van energieleveranciers, opgesteld door de Vlaamse energieregulator. Deze score is gebaseerd op het aantal klachten die de Ombudsman voor Energie per 5000 klanten ontvangt.
De Ombudsman geeft vervolgens deze aantallen door aan de VREG. Elk kwartaal kent de VREG aan elke energieleverancier een aantal sterren toe gebaseerd op basis van de hoeveelheid klachten. Voor Mega ging het in die periode om minder dan 6 klachten per 5000 klanten, hetgeen de score van 4 sterren opleverde.
Wij zijn trots op onze score, want het is een erkenning van onze voortdurende inspanningen om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Het benadrukt de kwaliteit van onze dienstverlening en onze dagelijkse toewijding aan klanttevredenheid.
We begrijpen dat een goede energieleverancier niet alleen zijn strepen behaalt met scherpe prijzen, maar ook met kwalitatieve dienstverlening. Net daarom leveren wij dagelijks inspanningen op verschillende fronten:
“Ons hele team werkt elke dag weer aan het optimaliseren van onze processen en onze communicatie. Ik bedank en feliciteer mijn team dan ook met deze mooie beloning voor hun volgehouden inspanningen.’’– Thomas Coune, CEO
Wij staan zoals altijd voor jou klaar, nu en in de toekomst. Ontdek het in onze 4-delige reeks waarbij wij jou een blik achter de schermen geven in de processen van onze klantendienst:
- Jouw inschrijving bij Mega;
- Jouw verhuis van A tot Z:
- De details van jouw afrekeningsfactuur;
- De belangrijkste punten bij jouw contracthernieuwing.
Hou geregeld onze blog in de gaten voor meer Mega-nieuws!
Glow 5GB
Spark 12GB
Flash 30GB
Star 90GB
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 800 kWh gratis elektriciteit!
€5 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €7/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Spark abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 12/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 800 kWh gratis elektriciteit!
€8 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 9/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Flash abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 17/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!
Ontvang elk jaar tot wel 3 maanden elektriciteit (1000 kWh) gratis dankzij onze combo deal!
Bestel jouw simkaart en meld je aan bij je myMega klantenzone voor energie tijdens jouw inschrijving!
Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.
Als energieklant bij Mega heb je recht op gratis kWh (hoeveelheid afhankelijk van het gekozen gsm-abonnement) door jouw contracten voor energie en mobiele telefonie aan elkaar te linken.
Hoe je dat doet, kies je zelf!