Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Controleer of je jouw bundel niet hebt opgebruikt. Immers, het kan zijn dat je jouw verbruikslimiet buiten je abonnement op een lage waarde hebt gezet waardoor jouw verbruik geblokkeerd wordt. Je kan via myMega eenvoudig je verbruikslimiet weer verhogen of extra data, belminuten of sms'en toevoegen zodat je meteen weer verder kan. Ben je in de EU of het Verenigd Koninkrijk? Dan blijft jouw bundel gewoon geldig. Je zal dus geen extra kosten op jouw factuur terugvinden, tenzij je bundel is opgebruikt. Extra data, belminuten of sms'en bestellen is dan de boodschap! In landen buiten de EU en het Verenigd Koninkrijk zijn de internationale tarieven (link to dedicated page) van toepassing. Deze kosten zijn niet inbegrepen in je bundel en zal je op jouw factuur/aanrekening en in myMega terugvinden bij onder het titeltje 'Internationaal'.
Hoe kan ik de netwerkdekking van Mega testen?
Waarom heb ik geen netwerkverbinding in België?
Waarom heb ik geen netwerkverbinding in het buitenland?
Hoe stel ik mijn voicemail in?
Hoe stuur ik mijn oproep door (Call Forwarding)?
Hoe stuur ik al mijn oproepen door naar voicemail (Call Filter)?
Ik kan niet bellen met mijn Mega-simkaart. Wat is er aan de hand?
Kan ik bepaalde oproepen blokkeren?
Hoe kan ik mijn nummer verbergen?
Hoe activeer ik 4G/5G op mijn smartphone?
Ik heb geen mobiel internet. Wat moet ik doen?
Ik kan geen sms'en meer sturen. Wat moet ik doen?