Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Valt iemand jou lastig via telefoon? Verschillende recente smartphone modellen hebben de optie om een nummer te blokkeren zodat je geen oproepen meer van dat nummer zal ontvangen. Je kan zelf in myMega aangeven of je premiumoproepen of sms'en wilt blokkeren, maar wij kunnen geen privénummer blokkeren voor jou. Je kunt wel altijd contact opnemen met de Ombudsdienst voor telecommunicatie. Wil je geen commerciële oproepen meer ontvangen? Dan kan je jouw nummer registreren op de "Bel Me Niet Meer"-lijst via deze website.
Hoe kan ik de netwerkdekking van Mega testen?
Waarom heb ik geen netwerkverbinding in België?
Waarom heb ik geen netwerkverbinding in het buitenland?
Hoe stel ik mijn voicemail in?
Hoe stuur ik mijn oproep door (Call Forwarding)?
Hoe stuur ik al mijn oproepen door naar voicemail (Call Filter)?
Ik kan niet bellen met mijn Mega-simkaart. Wat is er aan de hand?
Kan ik bepaalde oproepen blokkeren?
Hoe kan ik mijn nummer verbergen?
Hoe activeer ik 4G/5G op mijn smartphone?
Ik heb geen mobiel internet. Wat moet ik doen?
Ik kan geen sms'en meer sturen. Wat moet ik doen?