Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Het 4G-netwerk is al wijdverspreid en zou normaal geen probleem moeten zijn. Je vindt de optie voor 4G meestal onder 'Mobiel netwerk' of 'Mobiele data' bij jouw instellingen. 5G is nog volop aan zijn opmars bezig, maar de meeste grote steden beschikken al over het 5G netwerk. Je kan hier ( https://over5g.be/ ) meer informatie over het 5G-netwerk terugvinden. Controleer goed of jouw toestel deze functie al ondersteunt. De huidige dekking van Mega vind je via dedekkingskaart van onze netwerkpartner Orange.
Hoe kan ik de netwerkdekking van Mega testen?
Waarom heb ik geen netwerkverbinding in België?
Waarom heb ik geen netwerkverbinding in het buitenland?
Hoe stel ik mijn voicemail in?
Hoe stuur ik mijn oproep door (Call Forwarding)?
Hoe stuur ik al mijn oproepen door naar voicemail (Call Filter)?
Ik kan niet bellen met mijn Mega-simkaart. Wat is er aan de hand?
Kan ik bepaalde oproepen blokkeren?
Hoe kan ik mijn nummer verbergen?
Hoe activeer ik 4G/5G op mijn smartphone?
Ik heb geen mobiel internet. Wat moet ik doen?
Ik kan geen sms'en meer sturen. Wat moet ik doen?