Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
De pagina's in jouw myMega-app zijn bedoeld om info voor één nummer duidelijk weer te geven. Echter kan je verschillende nummers beheren vanuit jouw app: je hoeft enkel het juiste nummer te selecteren. Dit kan bovenaan de mobiele versie naast het Mega-logo, of links bovenaan onder het Mega-logo voor de tablet en desktop versie: hier staat het mobiele nummer vermeld waarvoor je momenteel de data bekijkt. Een ander nummer beheren? Dan klik je op het huidige nummer en kies je het gewenste nummer uit de lijst. Let op: De facturen zijn niet afhankelijk van het telefoonnummer en wijzigen dus niet als je van nummer wijzigt.
Wat is myMega?
Hoe installeer ik de myMega-app?
Wat kan ik doen via de startpagina van myMega?
Wat vind ik terug qua verbruik in myMega?
Hoe volg ik mijn betalingen en facturen op in myMega?
Hoe beheer ik mijn abonnement in myMega?
Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan in myMega?
Kan ik ook myMega Energie beheren via mijn mobiele telefoon?
Ik heb meerdere mobiele nummers, hoe kan ik deze raadplegen in de app?
Kan ik een abonnement toevoegen via myMega?