Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Om de (soms) hoge kosten die premiumdiensten met zich meebrengen te beperken of vermijden kan je ofwel alle premiumdiensten of ofwel specifieke premiumdiensten blokkeren in de myMega app.
Let op: dit kan ook jouw transporttickets en parkeerdiensten via sms blokkeren.
Wil je een zeer specifiek dienst blokkeren? Dan kun je steeds 'STOP' sturen naar het nummer in kwestie. De derde partij is dan verplicht jou geen verdere berichten te sturen.
Blijf je sms'en of oproepen krijgen van premiumdiensten na uitdrukkelijk 'STOP' te hebben verstuurd? Dan kun je een klacht indienen bij de Ethische Commissie van de overheid: het secretariaat van de Ethische Commissie (Ellipse Building - Gebouw C - Koning Albert II laan 35 - 1030 Brussel).
Wat zijn premiumdiensten?
Wat zijn de tarieven van 090x en 070 oproepen?
Wat zijn de tarieven van premiumdiensten?
Hoe kan ik premiumdiensten blokkeren?
Kan ik mijn Mega abonnement gebruiken om te betalen voor parkeren?
Kan ik mijn Mega abonnement gebruiken om aankopen in de App Store of Google Play te betalen?