Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Verbruikslimieten kan je zelf instellen om extra kosten bij jouw abonnement te vermijden. Je kunt deze limiet instellen via je myMega-applicatie. Deze limiet is het maximumbedrag dat je bovenop je abonnement kan verbruiken. Zodra deze limiet is bereikt, sturen we je een e-mail om je dit te laten weten en wordt verder verbruik automatisch geblokkeerd voor de huidige maand. Toch meer nodig? Dan pas je dit eenvoudig aan in de app en een paar seconden later kan je weer verder. Jij behoudt dus altijd de controle over jouw abonnement!
Opgelet: indien je nog sms'jes, belminuten of data binnen jouw pakket hebt, maar je hebt intussen jouw verbruikslimiet overschreden, dan kan je deze natuurlijk nog blijven gebruiken.
Hoe activeer ik opties voor mijn abonnement (sms, data, belminuten)?
Wat betekent 'verbruik buiten abonnement' of 'buiten bundel'?
Hoe raadpleeg ik mijn verbruik?
Wat zijn verbruikslimieten en hoe kan ik ze instellen?
Kan ik wat ik niet verbruikt heb tijdens de huidige facturatieperiode meenemen naar de volgende maand?