Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je kunt extra opties activeren om jouw product beter aan je noden aan te passen en je uitgaven beter onder controle te houden. Zo vermijd je buitensporige bijkomende kosten, Dit zijn extra 'pakketten' die je eenmalig kan toevoegen om je verbruiksvolume te verhogen.
Bijvoorbeeld: jouw maandabonnement bevat 2,5 GB data, maar je hebt je volume volledig opgebruikt? Geen probleem, in dat geval kan je een extra pakket van 1, 5 of 10 GB toevoegen aan jouw abonnement.
Hoe activeer ik opties voor mijn abonnement (sms, data, belminuten)?
Wat betekent 'verbruik buiten abonnement' of 'buiten bundel'?
Hoe raadpleeg ik mijn verbruik?
Wat zijn verbruikslimieten en hoe kan ik ze instellen?
Kan ik wat ik niet verbruikt heb tijdens de huidige facturatieperiode meenemen naar de volgende maand?